20 tactieken voor Black Friday

Header-case-BF
 

Tip 1. Pop- ups

Een pop-up, in combinatie met gamification, kan enorm goed helpen bij het opbouwen van je mailinglijst. Ideaal om je deals onder de aandacht te brengen en je sales te stimuleren. Denk hierbij aan een “Spin The Wheel” of een kraskaart voor conversieratio’s tot wel 20% voor een nieuwsbrief inschrijving.

Een handige tool: Optinmonk.com

Tip 2. Productfeed optimalisatie 

Optimaliseer je titels binnen Google Shopping en voeg ‘Black Friday’ toe via een feed optimalisatie tool, zoals Channable. Dit zorgt ervoor dat je meer kans maakt om getoond te worden wanneer men op zoek is naar producten i.c.m. ‘Black Friday’. Vergeet niet om generieke zoektermen rondom Black Friday uit te sluiten. Je wilt in je Google Shopping campagnes niet op generieke termen gevonden worden. De volumes zijn namelijk enorm. 

Tip 3. Retargeting Ads 

Zorg ervoor dat je krantenlijsten zijn geüpload binnen je belangrijkste kanalen. Zo zorg je met een minimaal budget dat je klanten je voorbij zien komen op Facebook, Instagram, Snapchat, Tiktok en Youtube.

Benieuwd naar de andere 17 tips? Download het playbook hieronder gratis. 

 

Download gratis ons Playbook

20 tactieken voor Black Friday

Heb je vragen over ons Playbook?

Heb je vragen over ons playbook? Of wil je een keer sparren over Black Friday campagne van jouw organisatie? Vul gerust het contactformulier hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 

Neem vrijblijvend contact met ons op

Onze specialisten staan je graag te woord. Laat je gegevens hieronder achter.

Laat je verder inspireren!