De Borgh is een begrip in Zevenbergen en omstreken. Het hotel, restaurant en de sportfaciliteiten bieden ons Zevenbergenaren veel plezier. In 2017 scoorde het bedrijf een 8.5, voldoende voor een heuse award: Recognition of Excellence. 

Het vraagstuk

De Borgh kwam bij ons terecht omdat zij meer inzicht wilde krijgen in de opbrengsten vanuit hun website. Voor zowel het restaurant en het hotel is YourFellow aan de slag gegaan met zoekmachine-optimalisatie en Google AdWords.

De juiste data in Analytics: 400% groei

Door de meetcode op de website na te lopen kwamen wij erachter dat de website van de Borgh aardig populair was. Zo kwamen wij erachter voor onze klant dat het daadwerkelijke bezoekersaantal ruim 4x hoger lag dan dat zij zelf wisten, dit werd namelijk nooit gemeten. Met de juiste analytics inrichting op de website, staat de Borgh nooit meer voor verrassingen.

Google AdWords: Iedere euro telt

Nadat we alles goed hebben doorgemeten, zijn we aan de slag gegaan met het optimaliseren van de AdWords campagne. Deze campagne hebben wij overgenomen, opgeschoond en verbeterd. Ook hier zijn we aan de slag gegaan met doormeten van de campagne. Na deze implementatie weet de Borgh precies welke marketing inspanningen bijdragen aan een reservering in het hotel of het restaurant.

35% groei in verkeer naar de website van het restaurant

Samen met de webbouwer van de Borgh zijn we aan de slag gegaan met een belangrijke pijler binnen SEO (zoekmachineoptimalisatie), namelijk: de snelheid. De laadsnelheid van een website heeft directe gevolgen voor uw positie in Google. Met het juiste advies is de website van de Borgh bijna 1.5 maal zo snel geworden. Daarnaast zijn er teksten herschreven en is de website nóg zoekmachinevriendelijker gemaakt, zodat naast bezoekers ook Google de website goed weet te vinden.

Maandelijks verse cijfers in de mailbox

Voor de Borgh ontwikkelde wij een dashboard op maat. Wij sturen iedere maand een rapportage, inclusief analyse naar onze contactpersoon. Zo weet onze klant precies of we op koers liggen en wat de prestaties van de website waren ten opzichte van de maand ervoor, of in dezelfde periode vorig jaar. Op deze manier kunnen we trends ontdekken en hier slimmer op inspelen met het beschikbare marketingbudget.

Kopje koffie drinken?

Benieuwd of wij ook jouw bedrijf verder kunnen helpen met slimme online marketing? Neem vrijblijvend contact met ons op of vraag bijvoorbeeld een gratis SEO scan aan.