Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Verbeter de online vindbaarheid van jouw website. 

Op een organische wijze, met een langdurig effect.

Budgetvriendelijk en lange termijn

De specialisten van YourFellow staan voor jou klaar om de online vindbaarheid van jouw website te verbeteren. Met zoekmachine optimalisatie (SEO) doen we dit op een organische manier. Dit is niet alleen budgetvriendelijk, ook krijg je er een langdurig effect voor terug. 

Samen bepalen we de doelstellingen, starten we een zoekwoorden-onderzoek en voeren we optimalisaties door. Hierbij richten we ons op de drie pijlers van SEO: techniek, content en autoriteit. 

Onze Google Analytics-certified maatjes hebben alle kennis en kunde in huis om jouw website op een goede positie te krijgen. Ben je klaar om maatjes te worden?

 

Doe de SEO-check

Benieuwd hoe jouw website ervoor staat? Laat onze SEO-specialisten vrijblijvend een SEO-check uitvoeren en ontvang gratis een advies over techniek, content en autoriteit.

122% groei met behulp van een Long-tail SEO focus

Black Friday is een evenement wat niet meer weg te denken is voor shoppend Nederland. Dit is namelijk dé dag in Nederland dat nagenoeg iedere webwinkel korting geeft op zijn of haar artikelen of diensten.

Wij hebben deze website 122% laten groeien!

De drie pijlers van zoekmachine optimalisatie

Techniek 

De techniek van de website speelt een belangrijke rol in de online vindbaarheid. Een technisch geoptimaliseerde website is namelijk beter vindbaar én prettiger voor de bezoekers. Aan de slag met de techniek? We helpen je graag!

Content

SEO-geoptimaliseerde content, zoals blogs, afbeeldingen en whitepapers zijn onmisbaar voor een goede organische vindbaarheid. Combineer cornerstone- met dynamische content. Je trekt hierdoor meer bezoekers aan en behaalt een hogere positie in de zoekmachines. Aan de slag met content? Schakel de hulp in van onze contentspecialist!

Autoriteit

Zeker zo belangrijk is linkbuilding. Hierbij draait het om het ‘bouwen’ van links van externe websites naar jouw website. Wij helpen je met het opbouwen van autoriteit binnen jouw vakgebied. Hoe hoger de autoriteit van een website is, hoe hoger je scoort in de resultaten van de zoekmachines.

 

Het proces dat onze SEO-consultants doorlopen

Oké, je hebt besloten dat je de online vindbaarheid van jouw website wilt verbeteren. Dan is het fijn om te weten waar de website momenteel staat. Daarom starten we altijd met een SEO-audit. Hoe presteert jouw website momenteel? We stellen een uitgebreid adviesrapport op, waarin we ons richten op content, techniek en autoriteit. 

Daarnaast richten we ons al op de doelgroep. Welke zoekwoorden hanteert de doelgroep? Op welke zoekwoorden is veel volume aanwezig én weinig concurrentie? Hoe begeeft de concurrentie zich ten opzichte van jouw website en content? En misschien nog wel het belangrijkste: welke zoekwoorden zorgen nét voor die extra verkoop, ingevuld contactformulier of geschikte medewerker. Het zoekwoordonderzoek vormt de basis voor jouw contentplan. 

Met elkaar bepalen we de doelen die je met online marketing, en zoekmachine optimalisatie specifiek, voor ogen hebt. Welke SEO-strategie sluit hier het beste bij aan? Wat is laaghangend fruit dat we snel kunnen oppakken en wat zijn de doelen voor de lange termijn? Met elkaar formuleren we een plan van aanpak om te komen tot de vastgestelde doelen. 

Voordat we starten met de ‘daadwerkelijke’ SEO-activiteiten, willen de basis op orde hebben. We raadplegen de SEO-audit en de hieruit geformuleerde actielijst. Hierin staan actiepunten die door jou, de website-bouwer of door ons moeten worden opgepakt. Van kleine aanpassingen in de techniek tot het uitbreiden van het linkprofiel. 

Activiteiten uit het plan van aanpak worden ingezet om de vindbaarheid in de zoekmachine te verbeteren. We voeren, eventueel gezamenlijk, verbeterslagen door en behouden hierbij altijd de focus op de drie pijlers: content, autoriteit en techniek. Gaan we nieuwe content schrijven op basis van het zoekwoordonderzoek? Gaan we het linkprofiel uitbreiden en bouwen aan autoriteit? of zijn er slagen te maken in de techniek & structuur? Activiteiten die bijdragen aan zoekmachine optimalisatie (SEO).

Meten is weten! We monitoren de SEO-activiteiten continu en voeren tussentijdse optimalisaties door. De resultaten koppelen we terug via een dashboard of periodieke meeting. Kansen of (gemiste) kansen bespreken we openlijk. We hebben tenslotte maar één gezamenlijk doel: online groei voor jouw bedrijf!

Neem vrijblijvend contact met ons op

Onze specialisten staan je graag te woord. Laat je gegevens hieronder achter.

De drie pijlers van zoekmachine optimalisatie

Techniek 

De techniek van de website speelt een belangrijke rol in de online vindbaarheid. Een technisch geoptimaliseerde website is namelijk beter vindbaar én prettiger voor de bezoekers. Aan de slag met de techniek? We helpen je graag!

Content

SEO-geoptimaliseerde content, zoals blogs, afbeeldingen en whitepapers zijn onmisbaar voor een goede organische vindbaarheid. Combineer cornerstone- met dynamische content. Je trekt hierdoor meer bezoekers aan en behaalt een hogere positie in de zoekmachines. Aan de slag met content? Schakel de hulp in van onze contentspecialist!

Autoriteit

Zeker zo belangrijk is linkbuilding. Hierbij draait het om het ‘bouwen’ van links van externe websites naar jouw website. Wij helpen je met het opbouwen van autoriteit binnen jouw vakgebied. Hoe hoger de autoriteit van een website is, hoe hoger je scoort in de resultaten van de zoekmachines.